2022 жылы 2 қарашада ЖББ №89 мектебінде "5, 10-сыныптардың бейімделу кезеңінде сүйемелдеу." тақырыбына мектептің педагог-психологі Г. А. Аркинова педагогикалық кеңес өткізді. » "№89 жалпы білім беретін мектеп" Коммуналдық Мемлекеттік мектеп Алматы қаласы
Алматы қаласы Білім басқармасының
«№89 жалпы білім беретін мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау:
+7 (727) 251-28-29
Бухгалтерия:
+7 (727) 251-29-51
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » 2022 жылы 2 қарашада ЖББ №89 мектебінде "5, 10-сыныптардың бейімделу кезеңінде сүйемелдеу." тақырыбына мектептің педагог-психологі Г. А. Аркинова педагогикалық кеңес өткізді.
03
қараша
2022

2022 жылы 2 қарашада ЖББ №89 мектебінде "5, 10-сыныптардың бейімделу кезеңінде сүйемелдеу." тақырыбына мектептің педагог-психологі Г. А. Аркинова педагогикалық кеңес өткізді.

https://www.instagram.com/p/CkdfX-Cs01T/?igshid=YmMyMTA2M2Y%3D 

2022 жылы 2 қарашада ЖББ №89 мектебінде "5, 10-сыныптардың бейімделу кезеңінде сүйемелдеу." тақырыбына мектептің педагог-психологі Г. А. Аркинова педагогикалық кеңес өткізді.
Ұраны: "Қайта отырғызған өсімдікке не қажет? Уақыт пен жылу. Өсімдік оңалу үшін. Ал, бұл жерде тірі бала...». Осы тақырып аясында: сіздің түсінігіңізде бейімделу деген не? Ол қандай процесс? Ол не істеуге көмектеседі? Жаңа жағдайда үйрену және бейімделу үшін уақыт пен жылу қажет.
Педагогикалық кеңес барысында педагог-психолог сынып жетекшілері мен пән мұғалімдеріне ұсыныстар берді, сондай-ақ ұжыммен бірге "Қар ұшқыны" қабылдауды түсінуге арналған жаттығулар, "Қарлы кесек", "Жолбарыстың тырнақтары"психоэмоционалды кернеуді жеңілдетуге арналған жаттығулар жүргізді.

2 ноября 2022 года в КГУ ОШ №89 прошел педагогический совет
«Сопровождение в период адаптации 5-х, 10-х классов.», где выступила педагог-психолог школы Аркинова Г.А.
Слоган: «Растению, когда его пересаживают, что нужно? Время и тепло. Чтобы прижилось растение. А тут живой ребёнок...»
В контексте этой темы: Что в Вашем понимании адаптация? Что за процесс? Что он помогает делать?
В новой ситуации, нужно время и тепло, чтоб привык и адаптировался.
Затруднения в адаптации могут вызвать нарушения в поведенческой, эмоциональной, когнитивной сфере, мы должны подвергать коррекции, либо заботится о том, чтобы эти затруднения не возникали через проведение профилактической работы.
В ходе педсовета педагог-психолог дала рекомендации классным руководителям и учителям-предметникам, также с коллективом провела
упражнения на понимание восприятия «Снежинка», упражнения на снятие психоэмоционального напряжения «Снежный ком», «Когти тигра».